-->
skip to main | skip to sidebar

♥ teha shinochi ♥

http://i.imgur.com/IDCVW.png
[close]




tehashinochi in relationship =D..tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..
RSS

hye...salam perkenalan ya semua.......=)mai lawh jengok blog sy yg x seberapa ni yer...=D thanks.....tata titi tutu

  • About Me

    My photo
    serangga kelip-kelip
    nama yang diberi norfatehah......=) salam perkenalan ya kepada rakan- rakan...=)
    View my complete profile

    ini sy seorg yg kuat perasan hihihi

    ini sy seorg yg kuat perasan hihihi

    hihihi.....

    hihihi.....

    Total Pageviews

    Facebook Badge

    Teratai Salju

    Create your badge

    tik tok tik tok

    jom karoke

    Misha Omar - Jawapanmu

    Followers

    like!like!

    Search This Blog

    Archives

    • ▼ 2012 (7)
      • ▼ April (3)
        • berbelah bahagi
        • kenangan bersama my lovely lecture ~cek ama~=D
        • cerita pasal kembar
      • ► February (2)
      • ► January (2)
    • ► 2011 (32)
      • ► December (3)
      • ► November (11)
      • ► October (11)
      • ► June (1)
      • ► May (2)
      • ► April (4)

    Popular Posts

    • berbelah bahagi
      "uurrmm aini ari jumaat, esok sabtu, lusa ahd.......ari ahd ada interview ngn uitm=(..................nk g ker x ea......law g sane mes...
    • ke kedai buku kinokuniya klcc
      "aitu kami pergi ke kedai buku kinokuniya kt dlm klcc sbb nk abeskan baucer BBM1.....aq punyer baucer tggl rm100 jewp time pergi sane.....
    • tongkang kapal
      "haaa korang taw x aper tu tongkang???jgn tnyer sy knp name dyer tongkang sbb sy pon xtaw nk jwb per hhohohho....my mom yg ckp name dye...
    • SWOT??
      "halu halu haluuu...epy bady oomm??kali ni my lec kc assgmnt berkenaan tajok SWOT.....hehehe haaa korg taw x aper itu S W O T?mesty kor...
    • majlis anugerah dekan....=)
      tahniah buat semua ya saper yg dapt dekan untuk semester lepas...... walaupown sy xder rezeki lagi untuk mendaptkannya .... tetapi kwn2 ku ...
    • creative resume
      "aini siapkan creative reume untuk class professional practice next week....huhuhu dan lawh siapkan 3 keping..ringkas2 sahaja aq wt huu...
    • annual dinner 2011
      "kali ini annual dinner yg bertemakan colour biru dan pink...i like pink!!=)......hihihi so mlm tu aq pkai bju bunga2 yg ad colour pink...
    • ke taman permainan
      "aitu kami g mydin mall ni naik bas bandar..sajer jewp try nk naik bas 2 best ker x...mule2 nk tggu punyer lawh lme giler bas ni nk sam...
    • 3d max rendering
      "hye korg...sebenarnyer da lme x tulis blog ni tp aini teraser gatal plk tgn nk tulis....tp xtaw nk tulis ape sob3.....dk pk pk pk pk n...
    • malam bunga-bunga
      hye semua..=) da lme x upload kisah terbaru hihih.......kali ni sy nk syare ngn korg pasai mlm annual dinner kami sempena perpisahan untuk b...
    Powered By Blogger

    saya suke!=)

    time kasih...datang lagi =)


berbelah bahagi

00:42 |

"uurrmm aini ari jumaat, esok sabtu, lusa ahd.......ari ahd ada interview ngn uitm=(..................nk g ker x ea......law g sane mesti bi kene power tp aq punyer bi lingkop abes...sampaikan nk perkenalkan diri dlm bi pon mulut xleh bkk....aty ttbe aser exitd nk g interview tp dlm kepala lak pk cmaner wktu interview nty......mesti berdebar-debar......da lawh kt sane bdx hebt2....=(....bi ok dr aq...ni semua gare-gare aq pyh nk ketchup bi.....knp lawh ssh sgt aq nk mendalami bahase tu...ggrrrr...tension aq.........da lme belajr tp same mcm 2 jewp xder perubahan huhuhuhu sedeynyer aser sob3.....nty org len keje gaji tggi2 jewp tp aq still kt situ huhuhuhu ya allah tolong lawh mane yg terbaik untuk aq waktu ni=(.............."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

kenangan bersama my lovely lecture ~cek ama~=D

20:39 |

"halo halo halo cek ama...k mule-mule set color untk front ni.....PINK!!k da settle hehehe...kite same-same kn mint pink hhhihihihi.........egt ag x kite kt cini ex-student yg penh cek ama ajr aitu huhuhu, now kami da abes da diploma kt unisza ni cek ama...alhamdulillah semuanya berjln ngn kancar....=)........aitu teha dan r jmpe cek addy ngn cek cha...... indu indunyer saat- saat kite aitu cewaaahhh hehehehehe, especially time men bolling 2 cek ama.....semua org nk jd hamster kih3.....si hemster jth lalalalalaaa.............saje jew post mder alah gini sbb tetibe miss plk kt cek ama ni......hohohoho teha upload due jew r gmbr sbb xbyk sgt pon gmbr teha ngn cek ama hhohohoho.......agpon malu r muke hodoh hahaah!!!=p due keping pon jd lawh aslkan ad jgk gmbr cek ama lalalalaala......=D comel kan hahaha!"




gmbr yg knon2 cek ama rajin r ea hahaha........
ok lawh ad jodoh nty kite ketemu ag ye cekk ama syg.......
tata cek ama syg!!!muaaacchh2!!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

cerita pasal kembar

20:27 |

"uurrmm....now aq terasew sunyi sgt2...xtaw nk bercerita n berkongsi masalah ngn sape...dulu time kt kampus blh lawh share2 cerita ngn kwn2.....tp skrg dk kt umh xtaw nk citer kt sape da...kwn2 yg ad kt2 area umh xder...msg2 xabes study ag....ad jgk yg keje...msg2 bsy....da x rpt mcm kt sekolah dulu...semua da lain.....nk share ngn mak dyer x phm sgt ape yg kite nk sampaikan.....agpon nk cerite pasal kwn2 ke ape ke mak aq xphm sgt =(.......aq berharap sgt yg aq ad kembar yg blh dikongsi smua bende termsk brg2.......baju, idea, selimut, mainan, mknan...mcm2 g yg blh dikongsi.....=(........aq nk sgt aq ad kembar saat ni...sebelom tidur blh luahkan perasaan ape yg kite x puas aty ngn sape2 pd kembar kite 2......org ckp hidup kembar best...tp mak bpk lawh yg ssh sikit nk kene jage baby kembar time kck2.......mase kck2 mmg lawh ssh sbb msg2 semua nk brg same....kalau sorg da dpt brg mhl yg sorg ag mesty nk jgk......aq harap aq akn dpt ank kembar bile da kawin nty...aq nk marasai mcm mana hendk menjga beby kebar ngn pangai2 pelik dyer......uurrmmm aq stress now sbb x taw nk luahkan kt sape masalah yg aq hadapi skrg...law kontek ngn mber melalui nfon atawpon kt tenet ssh lawh =( sbb dyer xder kt depan mate kte......nk ckp dr aty2 ke aty ssh =(.........kt sini jer r yg blh aq luahkan =(........"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Newer Posts Older Posts Home
Subscribe to: Posts (Atom)
Copyright 2010 ♥ teha shinochi ♥.All rights reserved. Powered by Blogger
Credits: Oklahoma City Best Hotels, Honolulu Tourism, Detroit Travel.