-->
skip to main | skip to sidebar

♥ teha shinochi ♥

http://i.imgur.com/IDCVW.png
[close]




tehashinochi in relationship =D..tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..
RSS

hye...salam perkenalan ya semua.......=)mai lawh jengok blog sy yg x seberapa ni yer...=D thanks.....tata titi tutu

  • About Me

    My photo
    serangga kelip-kelip
    nama yang diberi norfatehah......=) salam perkenalan ya kepada rakan- rakan...=)
    View my complete profile

    ini sy seorg yg kuat perasan hihihi

    ini sy seorg yg kuat perasan hihihi

    hihihi.....

    hihihi.....

    Total Pageviews

    Facebook Badge

    Teratai Salju

    Create your badge

    tik tok tik tok

    jom karoke

    Misha Omar - Jawapanmu

    Followers

    like!like!

    Search This Blog

    Archives

    • ▼ 2012 (7)
      • ▼ April (3)
        • berbelah bahagi
        • kenangan bersama my lovely lecture ~cek ama~=D
        • cerita pasal kembar
      • ► February (2)
      • ► January (2)
    • ► 2011 (32)
      • ► December (3)
      • ► November (11)
      • ► October (11)
      • ► June (1)
      • ► May (2)
      • ► April (4)

    Popular Posts

    • berbelah bahagi
      "uurrmm aini ari jumaat, esok sabtu, lusa ahd.......ari ahd ada interview ngn uitm=(..................nk g ker x ea......law g sane mes...
    • ke kedai buku kinokuniya klcc
      "aitu kami pergi ke kedai buku kinokuniya kt dlm klcc sbb nk abeskan baucer BBM1.....aq punyer baucer tggl rm100 jewp time pergi sane.....
    • tongkang kapal
      "haaa korang taw x aper tu tongkang???jgn tnyer sy knp name dyer tongkang sbb sy pon xtaw nk jwb per hhohohho....my mom yg ckp name dye...
    • SWOT??
      "halu halu haluuu...epy bady oomm??kali ni my lec kc assgmnt berkenaan tajok SWOT.....hehehe haaa korg taw x aper itu S W O T?mesty kor...
    • majlis anugerah dekan....=)
      tahniah buat semua ya saper yg dapt dekan untuk semester lepas...... walaupown sy xder rezeki lagi untuk mendaptkannya .... tetapi kwn2 ku ...
    • creative resume
      "aini siapkan creative reume untuk class professional practice next week....huhuhu dan lawh siapkan 3 keping..ringkas2 sahaja aq wt huu...
    • annual dinner 2011
      "kali ini annual dinner yg bertemakan colour biru dan pink...i like pink!!=)......hihihi so mlm tu aq pkai bju bunga2 yg ad colour pink...
    • ke taman permainan
      "aitu kami g mydin mall ni naik bas bandar..sajer jewp try nk naik bas 2 best ker x...mule2 nk tggu punyer lawh lme giler bas ni nk sam...
    • 3d max rendering
      "hye korg...sebenarnyer da lme x tulis blog ni tp aini teraser gatal plk tgn nk tulis....tp xtaw nk tulis ape sob3.....dk pk pk pk pk n...
    • malam bunga-bunga
      hye semua..=) da lme x upload kisah terbaru hihih.......kali ni sy nk syare ngn korg pasai mlm annual dinner kami sempena perpisahan untuk b...
    Powered By Blogger

    saya suke!=)

    time kasih...datang lagi =)


ke taman permainan

09:09 |

"aitu kami g mydin mall ni naik bas bandar..sajer jewp try nk naik bas 2 best ker x...mule2 nk tggu punyer lawh lme giler bas ni nk sampai dalm u huhuhu sejam lebih jgk tggu x sampai2.....mule2 nmpk bas da sampai kt foyer asrama ni kami g r kt bas 2 nk naik...massyallah!!terkejot!padat mcm ikan bilis da kt dlm 2....ish!xmerase nk ddk kt tmpt ddk dyer huhuhu..aq ngn amy dpt berdiri kt tgga jewp...kecewa aser huuhuh.....dlm sejam jgk lawh nk sampai ke mydin nu ha...lme jgk sbb bas bwk slow huhuhu...tp xper lawh da sampai da  mydin....sampai saner x taw nk wt per sbb motifnyer nk nek bas 2 jewp hihihihi......lps 2 kami blk kt2 dlm kol 4 lbh....tp bas sampai dlm kol 5...aq ajk lawh amy "jom kite g kt tmn permainan dpn 2 kejap sementara tggu bas?" amy ckp ok jewp...so kami pon g lah kt tmn permainan dlm tmn depan 2 haaaa.......da sampai kt playground 2 aper ag, kelurkan nfon then snap lawh gmbr byk2 hihihihi..............sy suke tgkp gmbr!!!!=)...........


jom intai gmbr kt bwh ni hihihihi.... 


jom amy kite gerak sekarang ke tmn permainan.....

ok jom!lets go!"kate amy =p"


ihhihihi da sampai jom snap gmbr!=p














last sekali time nk blk dr tmn permainan ni kene kaco ngn org mabok plk hhuhuu ngeri jewp aser kene kejar........jantung jgn tnyer r...mmg berdegup kencang r huhuhuh...aser nk blg jewp batu kt situ law ad batu ke muke mmt mabok 2 huh!!!mrh neh!huhuhhu.........egtkn dyer x kejar org...gggrrrrr giler btol org 2!!kpd sape2 yg nk g tmpt jogging kt bahagian depan mydin mall tergganu ni aty2 lawh ea....ad org mabok dk kt area situ huhuhuhu.....kecian kami kene kaco taw sob3....nsb bek dyer x wt per2 kt kitaorg yg lmh ni huhuhuh (cewaaahhh =p)
ok lawh jmper ag!!tata =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(2)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

annual dinner 2011

07:25 |

"kali ini annual dinner yg bertemakan colour biru dan pink...i like pink!!=)......hihihi so mlm tu aq pkai bju bunga2 yg ad colour pink and biru sikit hohoho...mlm tu mmg best lawh ngn persembahan junior yg bru msk..hehe best lawh.......and yg plg best mknn dyer mmg best!sebelom ni aq mkn sikit jewp sbb pedas lawh. mknn x ckop untk aq lawh, minum air x abes lawh, itu lawh ini lawh =p tp mlm tu kitaorg dpt meja khas yg mmg ad mknn disediakan kt atas meja 2 hihihi aper ag aq bab mkn mmg aq cepat jewp "cedok" nasi dan jgk lauk-lauk yg ad....antaranya: sotong msk aper tah org saner msk hohoho xtaw sgt mskn dyer tp ad sotong 2 yg best!hehehe
per2 pon kali ni mmg best lawh=)...bergmbr??oowwhh of cos lawh ambk!hihihi mner leh lps ngn camera neh hehehe......"


k jom tgk gmbr kt bwh ni....tp sy x letak semua r sbb mls nk kc korg tgk byk2...hihihihi.....




ni time dlm bas...b4 gerak ke destinasi kene bergambr dulu.....ish3 cept tgkp!!klik!!heheheh


ni plk time da sampai.....cari port untk ddk dan sempat bergmbr ngn ruzie..classmate


peace sekali!=D


bergambar sebelom majlis bermula...wwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tp aq x pandang camera plk time 2 huhuhu


yum yum!!makanan dyer kali ni mmg best sbb ad sotong!!!ihhihih =D



bersama "lilin" =p............name betol dyer org pggl lin jewp..sajer jew saye nk tmbh2....nper??xleh ker??bior lawh hohoho


ngn charmy jgk!!!hihihihihi


ni ngn amy plk......poyo jewp amy pose mcm 2 hahahaha....
jgn mrh amy lalalalaaa =p


time ni da nk blk da...sonang citer majlis da abes...sesi bergmbr jewp yg tggl...
mcm ala2 red carpet pon ad....


sempat ag bergmbr time nih hehehehe..meme doh saye


ok, banyak ni jewp gmbr yg sy upload....gmbr yg len bg sy ad yg x bpe nk trg, gmbr plk kabur2, sonang citer x lawa lawh hehehe...yg ni kire blh lawh...tp gmbr sy jewp yg lbh byk sikit hehehehe........mekaseh kepada cyda jgk sbb kc pinjm dyer punyer baju bunga2 putih 2 ha ngn selendang pink 2 sekali =)...........
tp mlm ni mmg best!

ape aper pon kite enjoy!!!!=D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(3)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

upsr alie

00:43 |

"waahh sgt2 terkejot aini lps dpt taw result upsr alie td!hehehe...mcm x percaye jewp dyer dpt 2a...ok lawh ngn dyer yg mcm 2....blk jewp dr sekolh sampai ke rumh cmpk beg, kasut ntah kemana da, cabot bju terus g mencing ikan!aper daaa 2 jew kerja dyer hari2 lps blk sekolh..sgt2 ssh nk percaye.....law mak ckp dyer punyer result x dpt A aq cyer r jgk sbb dyer mmg x belajar kt umh....xsentuh buku pon..krje sekolh mlm2 x sentuh, x buat, kt sekolh plk kaki buli org, x dg ckp ckgu, lwn ckp ckgu, kt umh pon lwn ckp mk bpk...ish mmg ssh nk percaye r....cousin dyer yg ambk tusyen mhl2 pon ckop dapt 3 jewp.....tp alie ni mmg ssh nk cyer r.....ssh giler nk cyer yg result dyer dpt 2..hahaha lwk plk aser hahaha!!!!!!!!!!!!!xsgka dyer blh dptkn A hahahah.....aitu trial pon dyer x dpt a..byk kutip C and D jewp hahah!!so blh thn jgk lawh dyer ni...dpt A tnpa sentuh buku hahah cousin dyer sorg g ambk upsr jgk thn ni tp hanya dpt 1 jewp...huhuhu kecian kt dyer tp alie ni mmg pelik r....mak ni mule2 ckp dyer dpt 3c 2 d...tp alih2 kne tipu jewp.....alie dpt 2A!!waahhh bkn men suke ag bdx 2...dpt 2A tnap bljr byk hahaha!!mmg x sgka lawh!aser nk blk umh cept jewp nk cubit2 pp dyer hahah!!da lawh muke ncem hahah!tp nakal giler!pangai huduh huhuhuhu waaahh tahniah ye alie sbb dptkn 2A...blh r jgk bg mak ngn abh epy hehehe ngn pangai kau yg mcm 2 egtkan x dpt da nk kutip A...alhamdulillah dpt jgk A kau ea...ntah cmner kau leh dpt A pown aq x cyer haahah mcm 2 bkn result kaw jewp hahha!hah!PMR nty wt elok2 jgn jd cm amir..ish bdx 2 pon sorg g mls nk bljr nk jd aper tah huhuhu.....xper r ikot suke ty dyer r da bsr....msg2 pangai msg2..............hehehe alie g tuntut adiah ngn org len k bkn ngn along..kau xder jnji per2 pown ngn along hahahah!!"



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

mokdee

17:50 |

"hah yg ni moksedare sy belah mak...sy pggl dyer mokdee....atau lbh dikenali mkdee galok hehehehe.......ad no 7 dr 8....ntah biler lawh nk kawen gamaknyer...nk lawh jgk men ngn ank mkdee nty ohohoh...harap bdn kck org x nmpk tue.....eleh ad jgk org ckp dyer comel, cun...ikot along r ni comel2 cun hahaha!(pasan sdh =p)...umor dalm berusia tuuuuuutttt......hehehe tnyer dyer sendiri.....ni link untk fb dyer..https://www.facebook.com/profile.php?id=100002934270546.......sy jgk rpt ngn mksu sy...kami same2 rpt almaklumlah mksedare same besar ngn ank buah........ank buah da ckop besar neh..mksedare ag r.....so same2 teke lawh hihihihi....pdhal mksedare yg kck....."




bergalok galok ngn mkdee....hohoo nty da kawen ssh r plk......
tp time best dpt pow duit dyer lawh kih3..=p
ternyata kt situ along ag comel dr mkdee hahahaha!!
(jgn mrh yer mkcik!=p)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

form 3

08:30 |

"huhuhu tetibe teregt blk zaman sekolah time form 3........mmg rapat lawh kami semua ni dr form 1g class same hihihi(sebilangan ahli)........=)........zaman form 3 lawh plg best sgt2!!mmg best!time ni nk exam pown bdx2 class 3 ehsan leh ag galok2, gedik2, giler2 dan byk lg lawh!hehehe mmg best sgt!=)......sampai skrg kami semua msh berhubung!ngeee hope akan kekal sampai bile2 =).....egt membe2 kite nih hehehe......skrg bdx class kite baru 2 org yg berumah tgaa....mule2 giliran rubi..now turn nana plk...after this saper plk??saper yg aser da gatai nk kawen?pat ngaku?hihihi....aq lmbt g kot tggu korg dulu lalalala....tp aq pown gatai nk kawen awl jgk hahaha...xper2 nty aq kawen aq ajk lawh korg semua..insyaallah =)...korg pown jgn lawh lupe kt aq ni...mmg lawh time sekolah aitu aq ni pendiam (cewaaahh) hihihihi....tp 2 dulu, skrg ni aq da kecoh da sikit2...sape yg knl aq dyer taw lawh hohohoh.......kate nk wt renion sampai skrg x jmpe2 ag korg huhuhu biler erk???xkn semua da kwen bru nk jmper kot??huhuhu....xbest lawh sbb buat time zmn bujang ag bets!=) (memandai jewp aq neh hohoh)....bdx class kite 38 jer ker????ker ad yg x msk dlm gmbr ni??aq pown x egt da huhuhu...aq egt maner yg ad dlm gmbr jewp hohohoh...name ckgu yg ajr kite dlm sbjek bm, bi, mm, sn, pai, sj, geo, dan kh pon aq egt2 gtu jewp....egt2 samar jewp nem dyer huhuhu maaf yer ckgu sy lupe name ckgu tp ckgu jgn wisao sy msh egt rupe ckgu mcm mane heheheh....jgn mrh yer ckgu...syg ckgu sbnrnyer!=p hiiihihi.................sy ltk 1 jewp gmbr class ni sbb da xder gmbr len da...time dulu2 sy ni bkn jenis mint bergmbr...skrg jewp jns..plg tepat mmg jd antu gmbr lawh!hohohoh.....hope korg xkn lupe kenangan manis pahit msam masin class 3 ehsan ni sampai bile2 k!!=) tata......


syg korg semua!!muaah3!!hihihi
(terover lawh plk haish!ihihihi)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

kuih semperit

05:41 |

"raye aidiladha kali ni kami buat kuih semperit....*kami=emak dan sy..*hhihihihiih sy try nk buat sendiri kuih ni, tp adk no 2 sy msk cmpor jgk nk join huhuh....haish kaco daun tol...so adk sy 2 lawh yg dk gode-gode adunan dlm mangkok.....sy tolong mskkan bahan2 dlm 2 jewp hihihihi...mak sy plk tolong ulikan adunan 2 sbb sy mls nk uli lalalalala~~lps da siap mskkan kesemua bhn kami mak dan sy dapati adunan jd lembek huhuhu cmner nk terapkan neh...haish...........ni gare2 adk sy kaco tunggang terbalk r ni huhuh abes kuih sy haish!!.....ramuan ambk drp kuih semperit punyer tp kuih kali ni jd lembek so sy tkr kpd kuih sembelik heheheeh udoh kan bunyi dyer hahahha xder lawh guraw jewp.....sy reke2 sendiri jd name kuih etnik cewaaahh hahahah!!!poyo jewp!=p...wink2 =p........yg berbeza kt sini cume acuan dyer jewp xjd mcm kuih semperit huhuh....so kami reke r sendiri acuan cmner nk buat....cmni lawh jd nyer....nsb bek sdp jgk sampai menjilat jari yummyy22!!!=)"



bentuk bulat ad...bentuk bunga ad...same mcm kuih dahlia jgk hiihhi


adunan lembik huhuhhu sedey btol sob3


da siap tggu nk msk jewp!!!horey!!5 jam buat hadooii pent giler!!


hah!da ciap!gebini lawh kuihnya huhuhuhu...xper r aslkan jd jgk hihiih

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

familiku =)

05:39 |

"ni kisah famili sy plk...kami hidup dlm 7 org anggota keluarga hihihi.......abh, mak, kaklong (sy lawh 2!=p), abg ngah, abg cik, abg teh dan adk....hihihi abh ckp nk lg adk tp mak da ttop kedai da....xlrt nk jge amai2 kate nyer hihihihi.......tp sy pon teraser nk adk beby ag huhuhu....mak ngn abh ckp tggu dpt cucu nty lawh..ish nmpknyer kene kawen cpt2 lawh ni hahahah!!(gelak besar!)....ni yg x br nk kawen lalalalalala=p....(gatai, miang lalalala)"


ni abh sy...=)


ni ngn mak sy plk...sibok jewp rg blkg 2 haish


ni ngn adk no 4...adk plg degil!!


ngn adk bongsu =) <3 dyer cgt2


ni yg no 3


1 famili termsuk tokwan sekali =).....gmbr2 ni semua sy ambk raye thn ni 2011.....
gmbr baru ag hohoho.....gmbr adk no 2 jewr xder sbb dyer jenis x mnt begmbr 
ngn kakak dyer yg comel ni lalalalalal(pasan ag=p)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

anak dr muzaphar dan dr halina

05:11 |

"comel giler bdx kck ni!!sekrg da berusia 5 bulan...waaahh makin comel lawh muke dyer!!like baby face!(mmg lawh baby face name pon beby aper da aq neh=p kih3....)....name bdx ni SOPHEA ISABELLA.....bes kn name dyer??hihihi comel like fahter like mother r kn =)...hihihi....





wow!!rambut dyer!hihihihih

*teringin jgk nk dpt ank yg comel jgk suatu hari nty hihihih...amin =p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

raya haji 2010

05:05 |

"ni raye aji thn lps.....hihi sygnyer thn lps sy xder dlm gmbr gare2 lewat bgn tidow....huhuh seingat sy lawh waktu sy bgn time raye aitu dlm pkol 12 lbh jgk....mmg lawh xdan nk tgkp gmber ngn lembu2 yg dikorbankan huhuhu....arap2 thn ni xlewat ag bgn hihihi....






hah yg ni cube korg teke yg mane 1 kepala lembu??hihihih....=p buweekk!
adk yg nakal!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

sy syg adk sy!

04:47 |

"sy nk syare ngn korg semua mengenai adk pompuan sy =).....sy ad 5 org adk beradik.....ok cer teke sy ank no bper???yer!btol!sy mmg ank sulung =) ngeee...bwh sy laki, dan bwh lg laki dan bwh lg laki jgk..last sekali pompuan bongsu....so adk beradik sy ni, pembukan dan penutup adalah pompuan...sy dpt adk bongsu sy ketika sy berusia 14 thn iaitu form 2.....name adk sy 2 pon sy sendiri yg kc hihihi.......NOR ALIESYA NADZIRAH BT MD. SAMAN.....name dyer best sbb sy yg kc kn?kn?kn? hihihii........k akhirnya hajat mak dan abh sy nk ank pompuan sorg ag tercapai alhamdulillah =)......sy pon nk jgk adk pompuan sbb blh buli dan men same2 mcm sekrg ni haa....adk lelaki sy xleh harap huhuhu yg no 3 dan no 4 sbb biol skit x dgr ckp huhuhu......penh jgk gadoh ngn dorg time kck2 dulu sampai berdrh jgk lawh lgn kepla hihihi.....(hebt jgk sy ketika 2...=p)...sakit oowwhh law bergdoh ngn adk laki ni sbb dorg kuat...so berhati- haty lawh korg law nk gadoh ngn adk or abg lelaki ni huhuhu........ad adk pompuan best taw!!sbb dr kck kite da leh ajr dyer untk jd mcm kite hahahaah!!!kakak yg bek ajr adk dyer kn???hihihi like me!!=p.....(cover malu sbnrnyer)...skrg adk sy ni da berusia 6 thn....yg best ad bdx ni sbb aper??sbb dyer dr kck da bijak ikot abg dyer no 2....huhuhu kakak dyer ni jewp yg "kureng" skit dlm pljran=)........dyer ni manis2 mcm sy jgk time kck2....hihihi...(bgga diri plk da)..sy pggl dyer kt umh ngn name "mek" sbb kot suke ty sy r nk pggl per..adk sy k =p....lalalalala~~so hrp biler bsr nty dyer x mrh kakak dyer pggl gtu hahahah...best wooo ad adk pompuan yg dgr kate....pompuan baek sikit dr laki sbb laki ni biol cam adk sy xnk dgr ckp org....ckp pameli...ckp kakak dyer yg comel ni huhuhu....dan dorg ni jgk suke nyakat adk bongsu sy ni haa...haish!!!geram btol aser!adk sy ni da lawh jns baek jewp bdx nyer...(mcm sy jgk time kck2 dulu),,,terpeasan lagi sy ni hihiihhi.....err aper ag ea sy nk citer mengenai adk sy ni...tp aper yg best ad adk pompuan mmg cool!!!hihihih....yg beze sikit ialah kakak dyer ag comel kn?kn?kn??hahahahha.....sajer jew nk mengedik sikit kt sini sekali selake hohohoho.......ok lawh sampai sini jewp kisah mengenai adk sy yg comel lagi bijak ni...=)

sekian.......


alamah, nmpk kt blkg umh bersepah =p


koya cun jewp time ni =p


rambut berserabai


kakak nk tgkp gmbr dyer pon sibok nk jgk


ok k senyum.........=)


yeaayy!!lica syg kaklong!=) mekasih <3 <3 <3 byk2

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments(0)
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Newer Posts Older Posts Home
Subscribe to: Posts (Atom)
Copyright 2010 ♥ teha shinochi ♥.All rights reserved. Powered by Blogger
Credits: Oklahoma City Best Hotels, Honolulu Tourism, Detroit Travel.