-->
skip to main | skip to sidebar
♥ teha shinochi ♥

http://i.imgur.com/IDCVW.png
[close]




tehashinochi in relationship =D..tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..>tehashinochi in relationship =D..
RSS

hye...salam perkenalan ya semua.......=)mai lawh jengok blog sy yg x seberapa ni yer...=D thanks.....tata titi tutu

  • About Me

    My photo
    serangga kelip-kelip
    nama yang diberi norfatehah......=) salam perkenalan ya kepada rakan- rakan...=)
    View my complete profile

    ini sy seorg yg kuat perasan hihihi

    ini sy seorg yg kuat perasan hihihi

    hihihi.....

    hihihi.....

    Total Pageviews

    Facebook Badge

    Teratai Salju

    Create your badge

    tik tok tik tok

    jom karoke

    Misha Omar - Jawapanmu

    Followers

    like!like!

    Search This Blog

    Archives

    • ► 2012 (7)
      • ► April (3)
      • ► February (2)
      • ► January (2)
    • ▼ 2011 (32)
      • ▼ December (3)
        • SWOT??
        • creative resume
        • lirik lagu miasara (ost papadom)
      • ► November (11)
      • ► October (11)
      • ► June (1)
      • ► May (2)
      • ► April (4)

    Popular Posts

    • berbelah bahagi
      "uurrmm aini ari jumaat, esok sabtu, lusa ahd.......ari ahd ada interview ngn uitm=(..................nk g ker x ea......law g sane mes...
    • ke kedai buku kinokuniya klcc
      "aitu kami pergi ke kedai buku kinokuniya kt dlm klcc sbb nk abeskan baucer BBM1.....aq punyer baucer tggl rm100 jewp time pergi sane.....
    • tongkang kapal
      "haaa korang taw x aper tu tongkang???jgn tnyer sy knp name dyer tongkang sbb sy pon xtaw nk jwb per hhohohho....my mom yg ckp name dye...
    • SWOT??
      "halu halu haluuu...epy bady oomm??kali ni my lec kc assgmnt berkenaan tajok SWOT.....hehehe haaa korg taw x aper itu S W O T?mesty kor...
    • majlis anugerah dekan....=)
      tahniah buat semua ya saper yg dapt dekan untuk semester lepas...... walaupown sy xder rezeki lagi untuk mendaptkannya .... tetapi kwn2 ku ...
    • creative resume
      "aini siapkan creative reume untuk class professional practice next week....huhuhu dan lawh siapkan 3 keping..ringkas2 sahaja aq wt huu...
    • annual dinner 2011
      "kali ini annual dinner yg bertemakan colour biru dan pink...i like pink!!=)......hihihi so mlm tu aq pkai bju bunga2 yg ad colour pink...
    • ke taman permainan
      "aitu kami g mydin mall ni naik bas bandar..sajer jewp try nk naik bas 2 best ker x...mule2 nk tggu punyer lawh lme giler bas ni nk sam...
    • 3d max rendering
      "hye korg...sebenarnyer da lme x tulis blog ni tp aini teraser gatal plk tgn nk tulis....tp xtaw nk tulis ape sob3.....dk pk pk pk pk n...
    • malam bunga-bunga
      hye semua..=) da lme x upload kisah terbaru hihih.......kali ni sy nk syare ngn korg pasai mlm annual dinner kami sempena perpisahan untuk b...
    Powered By Blogger

    saya suke!=)

    time kasih...datang lagi =)


lirik lagu miasara (ost papadom)

00:01 |

lagu ni best sbb sesuai dgn jln cerita papadom ni iaitu seorg bapa yg sanggup menjaga anaknya sehingga alam remaja.....huhuhu lakonan Liyana Jasmay dlm ni pown best sbb dyer pandai bwk watak anak pkcik don dlm ni huhuhu.....mmg best!=)

miasara
waktu pagi kau sinari hidup ini
bangun papa bangun mami
kau sebuti telinga kami
satu hari kau kan pergi
tinggal kami bersendiri
walau apa kan terjadi
kau tetap akan kami cintai

ohh.. miasara tidur lah
kamikan bersama mu
dibuai mimpi nan indah
dan doa papa dan mama mu
tidur lah miasara
tidur lah miasara
tidur lah

miasara
yang pertama anugerah terutama
senyuman mu belai jiwa
pengubat hati yang lara
tuhan lindungi permata
selamatkan sentiasa
dari duka di dunia
akan kita hadapi bersama
rambut mu mata mu bibir mu hati mu
senyum mu tawa mu di hatiku selalu

ohh.. miasara tidur lah
kasihani mama mu
kerana dia menunggu
untuk bersama bapa mu
tidurlah miasara
tidurlah miasara
tidurlah

tidurlah miasara
tidurlah miasara
tidurlah miasara
hooo.. tidurlah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
kisah yang dihantar serangga kelip-kelip
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)
Copyright 2010 ♥ teha shinochi ♥.All rights reserved. Powered by Blogger
Credits: Oklahoma City Best Hotels, Honolulu Tourism, Detroit Travel.